Start a new topic

Compra pitop

Olá me chamo Leonardo, sou estudante de T.I e busco uma Pi para estudos. Moro em Santo André-SP/Brasil , e aqui não é vendido a Pi-Top sendo necessário ter que importar para se ter uma .. Estou conhecendo o site e o fórum de vocês agora é gostaria de algumas dicas de quem já comprou, nunca importei nada e está seria a minha primeira importação, poderiam me dar alguma dica/ajuda ? E caso se perguntem para qual a finalidade , quero utilizá-la para programar em casa linguagens como python , Java , BD .. apenas para estudos mesmo e desde já agradeço muito !! *Sorry , i don't speak english :(
1 Comment

Translated by Google Translate.

Hello my name is Leonardo, I'm a student of T.I and I'm looking for a Pi for studies. I live in Santo André-SP / Brazil, and here is not sold to Pi-Top being necessary to have to import to have a .. I am knowing the site and the forum of you now is would like some tips of who has already bought, never I imported anything and this would be my first importation, could you give me any tip / help? And if you ask yourself the purpose, I want to use it to program home languages ​​such as python, Java, BD .. just for studies myself and thank you so much !! * Sorry, I do not speak english :(
Login or Signup to post a comment